Retour beleid
Retourneren
Indien je na ontvangst een artikel niet wenst te houden, heb je het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Mits het artikel ongebruikt (= niet gedragen) is. Met uitzondering van onze persoonlijk voor jou gemaakte sieraden.
1) Meld je retour via winkelvanindah@gmail.com met de reden van retour, het ordernummer van de bestelling en om welk artikel het gaat.
2) Verstuur na akkoord het artikel retour naar Winkel van Indah. Het te retourneren artikel dient binnen 14 dagen in de originele of soortgelijke beschermende verpakking worden verzonden.
Het verschuldigde bedrag (inclusief bezorgkosten) zal na ontvangst van het artikel (mits in ongeschonden staat) binnen een week worden teruggestort op uw rekening. De kosten voor verzending zijn bij retourneren voor rekening van de klant.
Retouradres:
Winkel van Indah
Madoerastraat 34
7556 SN Hengelo
3) Zodra het artikel in goede orde is ontvangen (ongedragen en zonder beschadigingen), wordt het bedrag binnen 14 dagen teruggestort op de rekening van de klant.
Garantie:
Op alle artikelen geeft Winkel van Indah een maand garantie vanaf de dag van verzending.
Met uitzondering van:
-Vlekken die ontstaan door gebruik van bv haarspray, parfum en cosmetica
-Metaal dat verkleurd is door contact met water
-Metaal dat verkleurd door de zuurtegraad/PH waarde van de huid
-Items die gebroken/ beschadigd zijn doordat ze zijn gevallen
-Klachten die ontstaan zijn door verkeerd gebruik van de items
Om bovenstaande te voorkomen, lees hier dan goed hoe je je sieraad het beste kan onderhouden.
Door het dragen kunnen je sieraden gaan slijten. Als bv je elastiek is uitgerekt of een verbinding is losgegaan kan je je sieraden opzij leggen. Maar dat is natuurlijk zonde! Tegen een kleine vergoeding kunnen we je sieraad repareren of opnieuw rijgen.
Neem contact op en Winkel van Indah stelt vast of de garantie van toepassing is en bepaalt de wijze van reparatie. De kosten voor het terugsturen zijn voor de klant, de reparatie is kosteloos.